MAIKAN


Jeg modtog i for lidt tid siden en dejlig lækker pakke fra Maikan, en super fin side, som min veninde kalder for "extensions siden, som min søster altid handler fra". Der er dog heller ingen tvivl om, at når man ser på hjemmesiden, så er det helt sikkert extensions, der bliver lagt mest vægt på. Jeg er dog ikke til det med at putte falsk hår i mit eget hår, så jeg modtog istedet to andre rigtig skønne ting.
Jeg vil i dette indlæg vise jer nogle hårkridt og i et andet indlæg, når jeg har fået testet det ordentligt vil det komme op. Hvad det er, er altså en overraskelse. :)

Først og fremmest; Super fin æske, den er bare virkelig sød!
Derefter, det er nogle virkelig interessante farver. Umildbart har jeg kun en lyserød farve herhjemme, så det med at skulle kaste sig ud i grøn er virkelig interessant.
Er det noget du gerne vil kaste dig ud i? Jamen, så køb den her til 69kr. Virkelig billigt! :-)

Det er ikke noget jeg personligt, lige ville kaste mig ud til en ganske normal hverdag, men til en hyggelig fødselsdagsfest gør det da bestemt ikke noget. Jeg tænker lidt at bruge den grønne og røde til juleaften.


________________________________

Jeg fik lokket min veninde med på at teste dette kridt. For det første fordi, at hun er hyggelig at være sammen med. Derudover har hun lyst hår og jeg har mørkt hår. På den måde kan vi teste forskellen i vores hår. 

Der er en markant forskel på om man har lyst eller mørkt hår. I det lyse hår var det bare SÅ nemt at se, hvor man i mit mørke hår havde problemer med det. Lige da jeg havde fået det i mit hår så det super godt ud, men efter et par minutter falmede farven og der blev kun efterladt rester tilbage.
^^Der er altså kun lavet 3-4 totter på dette billede.

Min venindes lyse hår blev bare SÅ flot! 

Dog er skønhed ikke altid lige let at komme til gode.

Som I kan se på Emilianas hænder... ja, så trænger de i hvert fald til en tur med sæben efterfølgende.
Derudover så kommer der "kridt-fnuller", det fik vi på gulvet og i vasken. Det var ikke fordi det var mega svært at få af, hvis man lige så bort fra, at vi altså havde stået i det og havde det på vores fødder. Vi tænkte os selvfølgelig ikke om og rendte da også rundt på mit fine nye gulvtæppe og vores flotte nye gulv. Det blev en hård timestid, ned på knæ, og med kluden i hånden. Med lidt hjælp fra min mors rengørings midler fik vi dog ordnet det hele.
Så tænk over, hvor I gør det henne, og gør det over en håndvask!


Positive ting;
-Det ser virkelig flot ud når det er på.
-Der er utrolig mange farver at vælge imellem.
-Det er i en nem og transportabel indpakning.
-Man kan narre folk med, at man har farvet hår.
-Det pifter ens outfit op.
-Personerne bag Maikan er virkelig flinke. :-D

Negative ting;
-Man bruger et helt kridt til et helt dip dye hår(I hvert fald når man har min længde hår)
-Det sviner (vi fik det på tøjet).
-Det tager utrolig lang tid, ellers er vi bare dårlige. (dog er det 100% tiden værd).


Ud fra at teste dette i dag har jeg konkluderet, at det er nogle virkelig seje kridt! Desværre virker de kun i lyst hår. Det er helt sikkert tiden værd, og jeg overvejer altså stadigvæk at fikse mit hår op med julefarver til juleaften, så dagens oplevelse har altså ikke skræmt mig væk. ;)
Jeg håber heller ikke, at det har skræmt jer væk, for som I kan se på Emilianas hår er det altså virkelig flot! Desuden er det virkelig billigt, så hvorfor ikke prøve det af, og se om det er noget?
Måske kender du en meget smartere måde at gøre det på end os, så det kan blive endnu flottere, hvem ved? Jeg vil i hvert fald google lidt og se om jeg kan finde en lidt nemmere måde til næste gang.

1 kommentar:

  1. http://turquoise-and-caicos-julie.blogspot.dk/

    Vildt fedt! Vil du følges? <3

    SvarSlet