INDERST INDE ER VI ALLE EN PRINSESSE


Udover at arbejde i dag, så har jeg kørt den fulde prinsesse stil.
Det er ingen hemmelighed, at jeg elsker lyserød. Derudover er prinsesser da lidt seje, ikke?

I hvert fald har er min "prinsesse stil" at se de tre cinderella film, som I kan se på det ovenstående billede.

A Cinderella Story er en utrolig sød film - det er de alle faktisk. Det specielle ved denne film er, alt det internettet kan gøre - og lidt mobning for den sags skyld. Utrolig god film med en lækker fyr i hovedrollen.

Another Cinderella Story har været min yndlingsfilm i en del år efterhånden. Det har vel noget at gøre med, at det er Selena, der har hovedrollen. Selena er mit største kvindelige idol, så det at se hende på skærmen.. fantastisk. -Og nej, jeg er altså ikke forelsket.

A Cinderella Story ~ Once Upon A Song er en film, hvor Lucy Hale bl.a. er i. Hun er en fantastisk skuespiller. Udover det, så kan man høre hendes fantastiske stemme. Freddy Stroma synger også godt (hvis ikke det er en anden?), sådan en virkelig lækker stemme. Uff.
Det er faktisk den film, jeg sidder og ser lige nu imens jeg skriver dette. 


Hvad synes I om filmene?


// Today has been a cinderella day for me - I've been watching the 3 movies that you can see on the collage I made. 
A Cinderella Story is an amazing movie with a hot guy in it.
Another Cinderella Story has Selena in it - my favorite female role model.
A Cinderella Story ~ Once Upon A Song has Lucy Hale in it + Freddy Stroma. Freddy has an amazing voice, like.. a hot voice, yummy. 

What do you think about the movies? - If you have seen them //


6 kommentarer:

  1. Anonym10:28 PM

    I love Another Cinderella story:)It's really cute movie!:)
    you have great blog:)

    SvarSlet
  2. Great post! I love this kind of films :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I feel the same way - thank you btw. :)

      Slet
  3. elsker 'A cinderella story' :D

    SvarSlet
  4. Elsker 1'eren - det er den bedste! :)

    SvarSlet