NEW IN 



Jeg var i tirsdags i Bilka med min far og min farmor, hvor min farmor gav mig en hyggelig ting til mit værelse. 

Jeg fik tre sammenhængende glas, hvori der var nogle blomster.
Min mor og jeg har i dag skiftet blomsterne ud med nogle fine roser, så nu er den blevet dejlig flot.

Hvad synes I om mine sammenhængende glasvaser?

I kan se frem til lidt room inspiration i morgen på bloggen, så stay tuned! :)


// I was out shopping in a supermarket with my dad and my grandma' for a few days ago. My grandma' got me this cute thing that you see in the picture. 
My mom and I putted some roses in it today, so I think it looks really cute.
What do you think about it? 
I will have a little blogpost about room inspiration tomorrow, so don't forget to check the blog. //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar