TØJ ORGANISERING


Jeg har egentlig været meget produktiv i dag, hvilket er en sjælden ting når det er weekend. Derudover har jeg rent faktisk haft noget.. ordentligt tøj på - hvilket jeg aldrig har når jeg ikke har aftaler i weekenden. 
Jeg har skrevet lidt over 2 linjer, og sidder allerede nu og tænker; Er jeg mon syg? Svaret er dog nej, jeg har det godt, dog lidt træt, men altså..


Jeg vågnede i morges og kunne ikke rigtigt finde på nogen undskyldning for, hvorfor jeg ikke skulle ordne mit gaderobeskab. Meningen var, at jeg ville gøre det onsdag, men jeg drak en frap fra Starbucks, med kaffe i, så jeg kunne holde mig vågen imens jeg gjorde rent og ordnede mit gaderobeskab.
Som I kan se, var mit værelse et stort rod imens jeg organiserede mine ting.

Mit tøj hænger forholdsvist pænt her, men det er overhovedet ikke sat i orden.

Mine mest 8 brugte "sneakers" kan I se nederst. Derudover kan I se at mine bukser/nederdele/shorts osv. er lagt i orden efter, hvad det er for noget stof osv. Jeg har så meget plads, at jeg sagtens kan nøjes med at have 2 nederdele på én hylde. Det siger lidt om, at jeg skal shoppe noget mere.

I alt har jeg vel en 28 hylder samt 4 bøjlestænger. Man kan dog aldrig få for meget tøj, så jeg glæder mig til jeg får løn, så kan det jo være, at jeg kan fylde mit skab lidt op. ;)



Udover at organisere mit skab har jeg selvfølgelig også lavet mange andre ting, dog er de hemmelige lidt endnu.

Har du været produktiv i dag?


// One of the things I did today was to organize my closet. I was really tired when I was done, but it was worth it. //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar