KEEPING UP WITH THE...




Der har det... sidste år (?) kørt Keeping up with the Kardashians på TV3 mellem 14-15, og når jeg har haft tid har jeg set så meget, som jeg kunne nå.


Jeg elsker at sidde og se det, at se på deres skænderier og deres skøre liv. Derudover lærer man alligevel også lidt af at se det.

Rent basis handler det om familien Kardashian og Jennerfamilien.
Dog ser man mest til; Kris Jenner, Bruce Jenner, Kim Kardashian, Kourtney Kardashian og Kloé Kardashian.
Mine favoritter er dog; Kendall og Kylie Kardashian.
Derudover ser man også mere til Bruce Jenner's børn.

Man følger deres kaotiske hverdag, hvor man kan se, hvordan det er at være en kendis i USA.




Dette er en lille sommerferie-serie som jeg vil køre her på bloggen, hvor jeg udvælger nogle af mine favoritserier/film, hvor jeg meget kort og kontant fortæller, hvad det er.
Hvad synes I om idéen?

Følger I også med i KUWTK? 

// Do you also watch Keeping up with the Kardashians? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar