NEW YEARS RESOLUTIONS


Vi har dem alle sammen - om vi så vil indrømme det eller ej. Vi ønsker alle at gøre noget bedre i det nye år - og jeg er ikke bange for at indrømme, at jeg er en af dem.


Men lad os først kigge tilbage på sidste år
Købe en computer for mine egne penge
Det blev klaret allerede i januar.
Købe en kjole og rent faktisk bruge den
Well.. Det er også klaret. Jeg har købt flere kjoler og nederdele for den sags skyld. Jeg er endnu ikke helt en 'pige', men jeg er på vej.
Jeg skulle være 'openminded' for alle på efterskolen
Nok et af de vigtigste nytårsfortsæt, hvis man skulle spørge mig. Jeg synes personligt selv, at jeg har klaret det meget godt. Jeg hænger i hvert fald ud med folk jeg aldrig ville have hængt ud med før.
Jeg skulle tro på mig selv og være glad for den jeg er
I den grad opfyldt. Jeg hviler i mig selv, hvilket nok har været påfund af, at jeg kan mærke, at jeg har valgt de 'forkerte' og negative ting fra og kun fylder mig selv med positivitet. Ikke at der ikke kan være negative ting i mit liv, for det kan der, jeg har bare lært at styre det bedre ved ikke at hænge ud med folk, der ikke gør mig oprigtigt glad.
Som den læsehest jeg er, så skulle jeg selvfølgelig læse flere bøger
Well.. jeg har fundet ud af, at det er lidt et problem at læse bøger på en efterskole. Jeg har helt ærligt, slet ikke tid til det. Dog har jeg alligevel fået kæmpet mig igennem flere -både gode og dårlige- bøger i løbet af år 2014.
"Stand up for my dreams and make them come true"
En drøm bliver ikke løst bare lige sådan. Men jeg er på vej, jeg er på vej mod den uddannelse, som gør, at jeg kan komme videre med livet i den rigtige retning.
Derudover har jeg altid drømt om at rejse en hel masse. Jeg kan allerede tælle til 5 rejser i det her år, og jeg glæder mig så utrolig meget!
Jeg skulle begynde og bruge make-up
Når jeg tænker over det, er det egentlig et utrolig dumt "ønske". For, hvorfor skulle jeg være unaturlig. Hvorfor ikke bare være naturlig? Jeg bruger kun make-up til specielle lejligheder, og jeg håber, at jeg vil være sådan i en lang periode endnu.
"Get fit"
Not even close. Det var dog også blot noget jeg kastede ud til jer, i håbet om, at jeg så kunne tage mig sammen. Det har jeg ikke kunnet, men jeg håber, at jeg kan forbedre det i det nye år. Hvis ikke - så i mindst bare spise sundere. Så jeg vil i hvert fald ikke selv købe mere slik (udover de mange kit kats jeg har....)
Jeg skulle få bloggen til at være mere international
Det skete i den første halvdel af året. Læsertallene for folk i USA steg gevaldigt, men efter jeg er startet på skolen har jeg ikke oversat mine indlæg og har derfor også mistet mine engelsksprogede læsere. Jeg håber på, at kunne ændre dette i det nye år.


Hvad er mine nytårsfortsæt så for i år?
Jeg skal være ærlig og indrømme, at det har været svært. For med så mange positive oplevelser det sidste halve år, har jeg ikke haft lyst til at ændre noget udover diverse småting.

Jeg vil nye mine rejser i fulde drag. Jeg vil leve bag mit kamera og tage utallige af billeder. Jeg vil bruge mit nye sportscam til at filme mine rejser - jeg vil derefter klippe det sammen og for alvor gøre noget ud af min youtube kanal - som jo nok vil starte ordentligt ud som en rejsevlog-channel. 

Jeg vil også arbejde videre med bloggen. Den SKAL blive mere international - og ikke kun et halvt år. Jeg skal tage den mere seriøst, også når jeg har travlt. Det går ikke, at jeg kun lever halvhjertet for noget jeg gerne ville leve helhjertet for.

Jeg vil ikke bekymre mig så meget. -Og dette ved jeg allerede nu ikke kan blive opfyldt.
Jeg bekymrer mig for meget - om alt muligt. Også ting jeg ikke kan nævne her, for det bliver for privat. Jeg må lære at leve i nuet og elske det som det er.

Og en lille ekstra en, er nok, at jeg vil have læst alle mine nye John Green bøger. Hvilket ikke bliver et problem, for den første blev slugt og jeg er allerede igang med den næste.

Hvad synes du om mine nytårsfortsæt?
Og har du selv nogen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar