5 GRUNDE TIL AT DET ER GODT AT VÆRE UNG

Jeg nyder livet som ung, og jeg nyder at jeg stadig har nogle måneder inden jeg skal til at betale skat for alvor, og virkelig lære at være fornuftig. Så her kommer jeg med 5 grunde, til at man skal nyde at være ung - jeg vil i hvert fald nyde dem i fulde drag.


1. Du kan bruge dine penge på at shoppe og spise på caféer. Snart skal du til at betale skat, tandlægeregninger og den åndsvage husleje.

2. Du kan tage ud og rejse som du vil i weekenderne og ferien, for du har ikke et fuldtidsarbejde, der afhænger af din fulde tilstedeværelse.

3. Du har stadig tid til at ombestemme dig tyve gange mht. dine fremtide karrierevalg.

4. Du kan feste og té dig ligeså tosset som du vil, uden folk dømmer dig på det.

5. Dine forældre er der stadig til at redde din røv klokken lort om natten, hvis du bliver ked af det et eller andet underligt sted.

Har du andre gode grunde?
 
// Just a few reasons of why we should still be happy about being young, and not rushing into becoming an adult.
You can use your money as you want to. No stupid bills to pay ~ You can go travel when you want, because you don't have a job that needs your full attention all the time ~ You can change your mind about your carrier chose more than once ~ You can party and act crazy, without anyone judging you ~  You're parents are still there to rescue you in the middle of the nice, if you get sad somewhere.
Do you have anything else to add? // 

1 kommentar:

  1. Det kan godt være at man skal betale skat - men som timelønnet er lønnen jo også derefter ;)

    SvarSlet