JUNI FAVORITTER


Hvis der er nogle indlæg/videoer, jeg selv elsker, så er det månedens favoritter. Jeg har længe tænkt over, om det var noget, som jeg skulle indføre her på bloggen. Jeg er kommet frem til, at jeg i hvert fald lige vil afprøve det et par måneder, og se om jeg virkelig har nok favoritter hver måned til et helt indlæg.

I denne måned har jeg elsket:

Min Marc Jacobs taske jeg fik i fødselsdagsgave af mine forældre. Den har den perfekte størrelse til lige at have med på shopping og til mine skriftlige eksaminer. 
Har måske også kommet til at købe en matchende pung, som min onkel har hentet for mig.. Billeder kommer når jeg har modtaget den.

Af makeup har jeg elsket det mere neutrale look, da jeg ikke har haft de helt store events. 
Min mac læbestift i Velvet teddy er super flot, og markere blot mine læber. Den kan købes online her.
Jeg har brugt mine to naked palettes et par gange også. De er bare så superfine! Basic 1 kan købes her. Basic 2 kan købes her.
Jeg har for nyligt fundet de her fine små blending sponges i Matas til ikke særlig mange penge. De er superfine at bruge, når man bare skal dække urenheder, men ikke behøver fuld coverage. De kan købes her.
Så har jeg elsket min mascara fra loréal. Jeg har to forskellige, men det er denne jeg har brugt mest i juni. Den kan købes hos Matas her.
Sidst men ikke mindst - min all time favorite, jeg har talt om så mange gange! Min vaseline neglecreme. Den kan købes i de fleste supermarkeder til 10-15kr.

Jeg har som regel en del planer hen over mine ferier, så derfor har det været vigtigt for mig, at holde styr på mine aftaler, så de ikke overlapper hinanden. Derfor har jeg brugt mine kalendre rigtig meget. Den nye kan købes hos bog & idé her.


Jeg har købt alt med mine egne penge, eller modtaget det i fødselsdagsgave af familiemedlemmer. Intet i dette indlæg er sponsoreret og alt er mine egne holdninger.


Hvad har været dine favoritter for juni måned?

// These are all of my favorites for June. You can see them all on the pictures, and the links are right below the pictures as well, if you are interested in buying any of the items mentioned.
What have been your June faves? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar