REVIEW: MULTIBALM


Så er det tid til endnu et review på nogle af alle mine goodiebox produkter. I dag skal det handle om multibalm'en fra marts boksen.
Det skal lige siges, at jeg de sidste to måneder ikke har modtaget boksen, da jeg simpelthen ikke har haft plads til alle de lækre produkter, men jeg regner med at starte op på det igen engang i fremtiden!
Nu skal vi til det, det virkelig handler om! Nemlig mit lille review/anmeldelse af marts boksens multibalm.


Denne multibalm er fra mærket Ecooking, som vidst skulle være kendt for deres økoprodukter.
Produktet koter 159kr for 75ml og 99kr for 30ml.
Denne balm skulle være med til at modvirke udslæt, tør/sart hud, læber, rifter og sår.

Jeg har personligt brugt det nogle meget få gange på mine læber, hvor jeg synes den virker super dejligt.
Så har jeg brugt den rundt omkring min næse inden jeg gik i seng. I disse allergiperioder er min næse simpelthen så sart og min hud så tynd, og det har denne balm hjulpet utrolig meget på!
Derudover er den også godt at smøre på huden, hvis man har fået en lille rift.
Så som I kan høre, så har jeg fået testet produktet på lidt forskellige måder, og jeg er bestemt ikke skuffet.

Alt i alt, så er jeg positivt overrasket over produktet - det kan bestemt anbefales. 
Jeg synes dog prisen er lidt pricy, da det er som en tvilling til det billige produkt vaseline. Dog er Multibalms æske lidt pænere at have stående fremme. 


Har du prøvet produktet? Hvad synes du om det?


// A little review on a Danish product //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar