INSPIRATION: OFF THE SHOULDER TREND

Jeg elsker denne her trend! Off the shoulder trøjer er simpelthen SÅ fine og jeg kan drømme mig langt væk i sådan et outfit.. men jeg har for brede skuldre og kan derfor ikke selv bære dem, desværre. Så lad mig sige det sådan; Det er med misundelse i maven, at jeg laver dette indlæg. 
Jeg har dog fundet 6 superflotte billeder frem med lige præcis denne trend, for at give jer lidt inspiration til, hvordan I kan sammensætte et outfit med jeres flotte trøjer!
Enjoy!

Pictures found on weheartit.com

Ejer du selv en off the shoulder trøje? 

// I love the off-the-shoulder trend! It's so pretty and elegant, and I wish that I could wear them myself, but I can't. Instead I decided to make a little collage with some different outfits, so you guys could get some inspiration on how you can style your shirt! //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Dette indlæg er også at finde på min nye blog simonewelle.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar