10. DECEMBER



DIY, det er noget jeg selv elsker at lave, så hvis du ligesom mig, elsker at kreere noget sødt, så er dette lige noget for dig! 
Jeg har lavet en videoguide til, hvordan du kan lave dette søde lys, som kan ses på billedet.
Hvis du vælger at lave dette(eller noget lign.) så husk at send mig et billede! Dette kan du gøre på min mail simoneeart@hotmail.com eller du kan tagge mig på twitter elle instagram @Simone1998x

Jeg har fået dette søde marmeladeglas, som det faktisk er, men gå på jagt i din nærmeste nipsforretning, eller Søstrene Grene. Jeg skal selv i Søstrene Grene og se om jeg kan finde små søde beholdere ligesom denne, så jeg kan lave flere lys til familiemedlemmerne.
-Jeg har efterfølgende været inde i Søstrene Grene og har fundet nogle søde glas til billige penge.

~Folk bliver som regel gladere for en personlig gave, fordi de ved, at man har lagt kræfter og energi i at lave det. For det er jo tanken, som tæller. Derudover kan du spare en hel del penge på at lave dine gaver selv, og når du først er kommet igang, så er det faktisk ret sjovt.

Se videoen lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar