-Gør et kup!


Jeg modtog for længe siden en lækker pakke fra firmaet Greatskin, derfor følger jeg dem på facebook og jeg så i dag et kup jeg ikke kunne undgå at gøre brug af.

Jeg ved ikke om I kan huske, at jeg den 1 december/1 advent fik en gave fra min farmor; Nogle penge til at købe EOS læbepomader for. Jeg sagde egentlig, at jeg ville vente til efter jul, men Greatskins tilbud.. Ja, det kunne jeg ikke takke nej til. Så jeg valgte nogle produkter jeg ikke har på ønskesedlen, for så kan det jo være der er winwin alligevel.

Jeg har en svaghed for EOS læbepomader og ejer da også 4 + de 3 jeg lige har købt, hvilket så giver 7 i alt. Derudover købte jeg her den anden dag en julepomade hos Body Shop i duften/smagen Ginger Bread. Det sjove er, at jeg har SÅ mange læbepomader, og mine læber er næsten altid sprukne fordi jeg kun bruger dem derhjemme, jeg glemmer altid, at putte dem i tasken... 
Nu er det bare med at lægge en i hver taske, for så kommer jeg til at få lækre læber. Ihhh. <3

Jeg overvejer lidt at smutte forbi Søstrene Grene en af de næste par dage og se om de ikke har en lækker krukke, hvori jeg kan putte alle mine EOS læbepomader. 
Har I nogle gode krukker til det derhjemme? (:

-De 4 jeg har derhjemme; 2x summer fruit/strawberry sorbet (Afhænger meget af, hvor man køber, hvilken der er den lyserøde), en af den anden(summer fruit/strawberry sorbet) og så en passion fruit(den lillae)
-I dag har jeg købt en Pomegranate Raspberry, min veninde har den, og den er bare lækker! Samt en Lemon Drop og til sidst en Honeysuckle.
For de 3 blev det 134kr, hvilket er SÅ lækre priser, så jeg glæder mig meget til de ankommer.
Derudover vil jeg lige give jer et tip; Brug rabatkoden Great2013 (i resten af december måned) og modtag 10% rabat. JA TAK!

1 kommentar:

  1. Malene K2:15 AM

    Har du tjekket om de er fake? - For kan se, at nogen på greatskin's facebookside brokker sig over at de er fake..
    http://www.youtube.com/watch?v=J1REBUPeBNk

    Kunne du overveje, at sende en mail til min på mkmalene@gmail.com, når du har fundet ud af det - det vil jeg nemlig gerne vide føre jeg bestiller derfra. :-)

    Tak på forhånd.
    Knus Malene

    SvarSlet