DIY - 10 THINGS I LOVE ABOUT YOU


Der er sindssygt mange måder at lave de kendte "xx things I love about you". 
Jeg har f.eks. set Bethany Mota lave 52 ting - med spillekort.


Det er meget simpelt, og det hele handler meget om at finde ud af, hvad der fungere bedst for DIG!
Start med at finde ud af, hvor stort du vil have det til at være. På størrelse med en tommelfinger eller et helt bord? Stort eller småt? 
Jeg valgte et forholdvist småt et, da jeg syntes, at det fungerede bedst for mig.
Min ydredel (den der er udenom det hele) er lavet af pap, hvor resten er med papir.
De forskellige sider er sat sammen med dobbeltklæbende tape.


Jeg fandt et fint bånd, som jeg snoede rundt om det færdige resultat. Båndet giver ligesom kortet lidt spil i det, men det er bare et, der skal tages af når personen får denne "bog".


Det kan selvfølgelig også gøres pænere. 
Dette var mit første forsøg, og jeg vidste faktisk ikke helt, hvad jeg lavede, men jeg syntes selv det blev okay. Man kan se det er hjemmelavet, og det er jo også mere personligt.


Hvis I giver jer i kast med dette vil jeg meget gerne se det. I kan tagge mig på instagram og twitter; @simone1998x
Eller blot smide et link i en kommentar til et billede - eller sende mig en mail.



// I made my own " xx things I <3 about you". 
What I talk about is that mostly it's all about figuring out what YOU like. I liked it small and simple (and kinda ugly - you can make it better guys! (: ) If you want it big, then make it biiiig.
Bethany Mota once made one with 52 things - and she did it with normally cards - cards you play with. It's amazing - so go watch that, if you want to make an amazing gift for your friends. //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar