EN LILLE SNAK OM… TYSKLAND


Nu er jeg hjemme. 
Ude godt, men hjemme bedst.
Jeg har desværre ingen internet haft på min lille tur til Tyskland, så jeg er total uopdateret med hvad der foregår rundt omkring - og har heller ikke opdateret bloggen af den grund.

Lige nu får jeg ordnet dette blogindlæg, får spist lidt frokost og derefter skal jeg bare sove. Jeg er virkelig træt. 
Jeg har dog stadig noget engelsk, der skal laves. Det må jeg finde tid til på et eller andet tidspunkt..



Jeg vil egentlig bare lave en lille "Tysklands haul" i dette indlæg. 
Hvor jeg senere vil vise lidt hotelbilleder samt fortælle, hvad jeg egentlig har lavet.

Endnu et par "løbesko" til min samling. Grundet dårlig fod er jeg desværre tvunget til at gå i sådanne sko, så jeg fik lokket min far med til at give mig et par Nike Air Max sko - ihh de er dejlige at have på.
-De bukser, der ses på billedet er også nye. Det er jeggins fra Hollister (endnu et par til min Abercrombie og Hollister samling)

Jeg købte også et par lyserøde bukser i Bentoni (tror jeg det var). Jeg har desværre kun et par tilbage nu, og de er ved at være slidt op, så tid til et par nye.


På dette billede ser i min nye Nivea peel of maske. Derudover er der også to prøver.
Tingen i posen er fra Lush, hvor jeg fik en "Sex Bomb" - altså en bombe man smider i vandet og så bliver hele ens verden bare perfekt.. 
-Billeder af tingene i brug skal nok komme - når de altså er i brug.

Udover det fik jeg også en anden .. interessant ting, som jeg har tænkt mig at prøve med mine veninder. Når vi prøver det vil jeg selvfølgelig fortælle jer mere om det.



Så når man tænker på, at jeg måtte vælge én ting i Tyskland. Ja, så fik jeg da lokket lidt forskellige lækkerier til mig. 
Yupi for et stort klædeskab! :-)



Hvad har I lavet i jeres ferie? Samt har I shoppet?, hvis ja, hvad?



// This post is mostly about what I bought in Hamburg this weekend.
I will post some other pictures later, but right now I'm really tired and I just want to finish my homework's and get in my bed with a nice movie - or some sleep.

What I got from my dad (even though I could only pick 1 thing) was;
-Nike Air Max shoes
-Jeggins from Hollister (on the picture with the Nike shoes)
-Pink pants from Bentoni (I think it's called that)
-Nivea peel of mask. + test stuff I got from the shop.
-Lush' Sex Bomb to the bath.
-I also got another thing ~ but it's a secret for now, so you have to wait till I have tried it with my friends.

What have you bought this week? //

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre sneaks! Jeg har selv købt et par ballerinasko og noget sportstøj i denne uge :-) Kunne du tænke dig at følges? Jeg følger i hvert fald dig både via gfc og bloglovin nu, så håber du følger tilbage!

    God søndag :-)
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder lækkert! :-D

      Vil da i hvert fald tjekke din blog ud. :)

      Slet