PACKING FOR HAMBURG


Dette er et planlagt indlæg, da jeg lige nu befinder mig i Hamburg, Tyskland.
Jeg ved endnu ikke om jeg får net - og har tid til at komme på nettet, men ellers skal jeg nok dele billeder med jer når jeg kommer hjem igen.


Det ses på billedet; Sokker, rød trøje fra New Yorker, cardigan fra H&M, høretelefoner, mine briller, computer, kamerataske. Ude i siden, ses nogle lyserøde bukser, som jeg tager på, på turen i morgen. Selvfølgelig ses min kamerataske også - jeg skal jo huske kameraet.

Udover de ting, der ses på billedet har jeg proppet en lille taske med et par bøger og nogle film, som jeg kan se på computeren.


Har du været ude og rejse i ferien? 
-Eller skal du ud og rejse på ferie i næste uge?



// Hello everybody! Right now I'm somewhere in Hamburg, Deutschland. So this is a planned post. 
You can see what I'm packing for the trip on the picture. I've also brought some books and a couple of movies. 
Have you been on a vacation? Or do you have to go on a vacation soon? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar