JYDERE PÅ AFVEJE


I går tog jeg meget tidligt til København med min veninde Anne-Sofie. 
Vi blev sat af på en togstation, som ses på første billede. Derefter fik vi med hjælp fra S-tog og metro fundet vejen ind til strøget, hvor vi bl.a. var i Disney butikken.
Da det begyndte at regne lidt tog vi på en restaurant på en hyggelig sidegade. Stedet vi spiste, hed.. sjovt nok; SPiS. (Adresse; Læderstræde 17)
Derefter købte jeg en lækker trøje i Monki, som I nok skal se på et andet tidspunkt.
Vi tog metroen ind til Fields, hvor vi bl.a. prøvede alt for mange sko, min veninde fik shoppet og vi fik drukket nogle lækre juice på Joe & The Juice. 

Alt i alt var det en helt forrygende dag, der gav dejlig træthed da jeg kom hjem.

-Beklager billedet - iPhone kvalitet og det hele.


// I went to Copenhagen yesterday with my good friend Anne-Sofie. 
We had an amazing day, and the picture describe what we were doing.
Besides what the picture shows I did some shopping. I bought a nice shirt, but I'll show you it later.  //

1 kommentar: