FORKÆLELSE PÅ HØJT NIVEAU


I går var en helt fantastisk dag - også selvom jeg ikke fik lov til at putte under dynen og se x-factor, for jeg så faktisk ikke noget af det, og var heller ikke hjemme.

Jeg startede selvfølgelig dagen ud med en tur i skolen, omgivet af mine dejlige veninder. 
Da jeg kom hjem fik jeg lov til at bage lidt vandbakkelser - det at jeg får lov til at bage er simpelthen så lækkert, da det er noget jeg elsker.



Jeg tog så på arbejde, hvor jeg endnu engang blev forkælet. Jeg fik nemlig en fyldt pose med en masse af Vichy's teenageprodukter - selvfølgelig var det testere jeg fik, men så kan jeg prøve det af og se om det hjælper bedre på min hud end de andre ting jeg bruger lige nu. Hvis de gør det, så er det bare at hive pungen op, for billigt er det ikke, men hvis det er godt, er det helt sikkert pengene værd.



Jeg blev så hentet fra arbejde - endnu en forkælelse - derefter tog vi hjem til min farmor, hvor min onkel og hans kæreste ville komme senere.
Der blev jeg forkælet med lidt lækker fodmassage.

Da min onkel og hans kæreste kom blev jeg endnu engang forkælet. Jeg fik 2 kasser lækker Starbucks Frappuccino, samt to lækre body butters fra Body Shop.
Duften Chokolade og Vinyard.

To kasser med disse ^^. Hver "lille kasse" består af 4, som ses på billedet.
Smagen Vanilla og Coffee.



Ikke nok med det, så sluttede min onkel af med at vi fik en ekstra dessert (vi spiste jo vandbakkelserne). Han havde købt en lækker nøddekage. 


Jeg fik simpelthen så meget lækkert mad i går, at jeg næsten ikke kan få en bid morgenmad ned lige nu. Men min Coffee frappuccino fra Starbucks er allerede blevet taget hul på.


Husk materielle goder behøver ikke kun være forkælelse. 
Er du blevet forkælet på nogen måde?


// All the pictures shows what an amazing day I had yesterday with gifts and cakes.
Material things isn't always the best things, so did anybody do something nice for you yesterday? //


Ingen kommentarer:

Send en kommentar