LÆKRE SAGER FRA TELEFONBOXEN


Jeg har nu - meget glædeligt - fået sponsoret to lækre ting af Telefonboxen.dk 


Den ene ting er som set på billedet en super smart touchpen. Så slut med fedtede chipsfingre på skærmen, hvis man altså spiser sådan noget. ;)

Den anden ting er en powerbank, som der simpelthen bliver snakket så meget om. Jeg har længe overvejet at købe en, da de er så smarte - især fordi jeg tit glemmer at oplade min telefon, eller jeg kommer på arbejde med en død telefon og derfor ikke kan ringe efter mine forældre. Well.. denne lille sag er vel bare en lifesaver.

_________________________________________________

Jeg vil i det næste stykke tid arbejde lidt på et spændende projekt - vdr. disse lækre sager fra Telefonboxen, så det håber jeg, at I vil glæde jer til.
Derudover vil der også komme en lille "anmeldelse/beskrivelse" af produkterne indenfor den næste uges tid, så jeg lige har kunne teste de lækre produkter lidt af.


Derudover vil jeg også røbe, at Telefonboxen ikke kun har sponsoreret lækre ting til mig, de har faktisk også lidt lækkerier til jer.
Kan I gætte, hvad jeg kommer til at holde giveaway med?

Hvis I allerede nu er godt interesseret, så kan I købe en touchpen her og powerbanken her.
Jeg kan fortælle, at der er et lækkert tilbud på powerbanken disse dage.


Har I prøvet disse ting?
Skal jeg glæde mig?


// Hello there. Today I received one of the things I was happily waiting for. It's a lovely present from a danish company called Telefonboxen.dk 
You can see what they got for me on the pictures. I also got some amazing stuff to have giveaways with. The giveaway is actually only for the danish people, but if you guys (the people who talk english) can get me some more views then I'm gonna let you enter it to. 
Have you tried things like this before? If you have - is it good?//

[Sponsoreret indlæg]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar