NEW IN FROM BODY SHOP


Jeg var i Body Shop i går efter arbejde og fik da selvfølgelig en pose med hjem med lidt godter.
Denne fine Green Tea værelsesspray(100ml) til 100kr, samt en chokolade body scrub(200ml), som jeg fik med da jeg fik opgraderet mit medlemskort.
Og sprayen betalte jeg faktisk kun 5kr for, da jeg fik min fødselsdagsgave nu når jeg skiftede kort (da jeg ellers ville have mistet 95kr.. længere historie)



I dag fik jeg fri klokken 11 - afleverede nemlig produkt i god tid. I aften står den på x-factor og tøsehygge og i morgen smutter jeg i biffen.

Ha' en god weekend!


// As you can see on the picture - I've got some new stuff to my body shop collection. A nice roomspray - green tea. And a chocolate body scrub. 
There will be danish x-factor tonight and I'm gonna have a girls night with my friend. I'll go to the cinema tomorrow.
Have a nice weekend! //

4 kommentarer:

  1. Anonym3:54 PM

    Hvad havde I projekt om? Hvordan gik det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vores overemne var Forandring, hvor vi så skrev om Aktiv Dødshjælp. :)

      Jeg ved endnu ikke, hvordan det er gået, da jeg først skal fremlægge på onsdag. :D

      Slet
  2. Lyder som om at du har det helt fantastisk! Og det er jeg glad for! :)
    Jeg savner dig og er lidt jaloux p åat du har købt Catching Fire!

    Held og lykke med fremlæggelsen! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg også. :-D
      Savner også dig, glæder mig til vi ses igen.<3

      Slet