"SHOPPING"


Selvom jeg ikke er den med flest penge lige nu har jeg alligevel fået købt lidt mere.
Jeg var i dag i biografen med min veninde Mette, hvor vi så Frost (anden gang jeg ser den.. upsi) - fantastisk sød film!

Efter biffen smuttede vi hurtigt i elgiganten, for jeg skulle liiige have købt Hunger Games Catching Fire. Skal vi ikke bare sige, at jeg allerede ved, hvad resten af min dag skal bruges på.

Har du nogle planer for i aften? :-)



// I wen to the cinema today to watch Frozen for the second time - what can I say? It's a really cute movie.
After being in the cinema I went out and bought Hunger Games Catching Fire, since it was released yesterday here in Denmark. I know what I'm gonna spend my night watching.
Do you have any plans for tonight? //


Ingen kommentarer:

Send en kommentar