MIN NYE FOUNDATION

Som nogle af jer måske kan huske, så har jeg meget længe haft problemer med min hud. Der er simpelthen en masse kemikalier i diverse makeupting, jeg bare ikke kan tåle.
Efter at have brugt, hvad jeg synes virker som et hav af penge på makeup, har jeg endelig fundet et mærke, jeg kan tåle og som virker formidabelt. Prisen afspejler sig selvfølgelig også af dette, men i længden vil jeg spare mange penge, da jeg får noget godt jeg kan tåle - så jeg ser positivt på det.

Jeg har købt denne clinique anti-blemish solutions i farven fresh ivory (02)
Den kan købes i Matas til 255kr 

Har du prøvet denne? Er du glad for den?
Har du andre gode makeup mærker til en sart hud?

4 kommentarer:

  1. hvor ser den fin ud - Du må endelig skrive hvordan den fungerer, når du har brugt den et stykke tid! :)

    http://signechristensen.blogspot.dk/2015/12/nytarsforst-2016.html

    SvarSlet
  2. Har det samme problem jeg kan ikke tåle en skid, men jeg har faktisk også købt den der foundation og jeg har ikke fået udslæt eller andre allergiske reaktioner. Den kan varmt anbefales

    // http://lifestylexblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super dejligt at høre, at du kan anbefale den! :)

      Slet