MINE JULEGAVER

Jeg har fået to Nilens Jord makeup pensler, som jeg havde ønsket mig.
Så har jeg fået de 4 Nivea lipbutters og 2 neglelakker fra L'oréal.

Jeg havde ønsket mig et glattejern, og har fået dette supersmarte et fra BaByliss - et super godt mærke.

Jeg har fået dette fine makeup sæt fra Rimmel. Jeg glæder mig især til at prøve mascaraen.
Jeg fik en bøtte popcorn i en kasse, for at få det til at veje lidt. :P 
Gavekort til H&M
Lyserøde touchhandsker 
Sorte nylonstrømper

Så har jeg også fået en DVD, noget nattøj og penge.
Deruodver fik jeg af mine forældre valget mellem at få nogle penge til en seng eller penge til en rejse. Da jeg allerede havde planlagt at købe en ny seng her i starten af januar, valgte jeg sengen, da jeg så vil spare nogle penge, samt at jeg nu har muligheden for at få en lidt bedre seng.

Jeg er super taknemmelig for alle mine gaver, og er så glad for at min jul var helt igennem fantastisk.

Hvad har du fået i gave?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar