ENJOYING THE SINGLELIFE

Ja, det er dejligt at have en kæreste, en der holder af dig - blablabla.
Men héy, glem ikke at det er chicks before dicks, og dine veninder holder altså også af dig.
Jeg har fundet nogle gode ting ved singlelivet, ting som jeg i hvert fald nyder til det fuldeste disse dage - for kærligheden kommer når man mindst venter det, og jeg skal altså lige leve livet lidt igen.

- Du kan flirte løs med alle de lækre drenge du vil, uden der er nogen, der bliver sur
- Du har også lov til at kysse på de her lækre drenge
- Du har massere af tid til dine piger
- Du kan snakke om lækre fyre og kigge lidt ekstra på gaden, uden at have dårlig samvittighed
- Massere af tid til at fokusere på skolen (noget jeg værdsætter meget)
- Du har tid til DIG


Pictures found on weheartit.com

Jeg håber, at I får læst det sorte billede på collagen godt igennem. Det er nemlig vigtigt, at man elsker sig selv, og holder af sig selv - det vil nemlig automatisk gøre en glad, at man anerkender sig selv for den man virkelig er.

Er I enige i det jeg skriver?
Har du nogle ting at tilføje?

// If you're single just like me, don't forget to enjoy your me-time. I have found some of the best things about being a single - and please let me know if you agree upon it.
You can flirt with whoever you want to ~ You can kiss with everybody ~ You have lots of time for your girls ~ You can talk about boys, and look at all those hotties ~ You have time to focus on the school. //

1 kommentar: