JEG ER TAKNEMMELIG

Jeg har ærlig talt bare brug for at komme ud med nogle tanker lige nu.. og det er vel det min blog er til. At jeg skriver, hvad jeg har brug for at skrive, og lyst til at skrive.. og i dag bliver det ikke et eller andet fancy indlæg, det bliver mere noget personligt.

Som nogle af jer måske ved, så går jeg lige nu igennem en ret svær periode psykisk. Der er mange ting bag, og som ligger til baggrund for, hvorfor jeg har det som jeg har det. Jeg er måske ikke det mest glade menneske de her dage, og jeg er ærlig talt også træt og lidt halvmuggen det meste af tiden, men det er også i denne her periode, hvor jeg har fundet ud af, hvem mine rigtige venner er. 
Folk som jeg bare anså værende flinke før, er nu blevet nogle af mine bedste venner. De er der for mig, som der sjældent er nogle, der har været før. Og det betyder så ufattelig meget, at det er lige til at tude over, hvor meget glæde det giver mig, at have sådan nogle mennesker i mit liv. 

Så ærligt er det her indlæg bare om, at jeg er så taknemmelig for at have så støttende mennesker i mit liv. Mennesker, der har valgt at lære mig at kende, i en periode hvor jeg psykisk aldrig har været længere nede, og dét kan jeg ikke takke nok før.

Picture found on weheartit.com

// Just a little post about how happy I am for my friends, and the people who are there for me in a rough period - it means the world to me, and I couldn't appreciate it more. //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar