PAJAMAS ALL DAY

Jeg synes ikke, at der er noget mere befriende end at rende rundt i nattøj/hyggetøj. 
Det første jeg gør når jeg kommer hjem fra en lang dag i skolen, er at tage et dejligt langt bad, for at få kroppen fuldstændig afslappet. Derefter tager jeg noget behageligt tøj på (læs 9/10 gange er det nattøj), og så kan jeg ellers ligeså stille lulle rundt og lave mine lektier og diverse gøremål, der nu skulle være for dagen.
De weekender, hvor jeg ikke skal noget som helst, så ser man mig næsten også kun i nattøj - det er altså bare noget af det bedste jeg ved.

Pictures found on weheartit.com

Render du også rundt i dit nattøj næsten hele tiden?

// If there's one thing I reallllly love, that's to wear pajamas. And I do it as often it's possible, because I feel so relaxed when I'm wearing my pajamas. Then nothing can stop me, not even bad homework, because I will still be wearing something lovely while doing my homework.
Do you love to wear your pajamas all the time, as well? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar