LONDON TRHOUGH SNAPCHAT

Jeg har en del billeder fra min London-tur som jeg gerne vil dele med jer. Eftersom vi også brugte snapchat en del derovre, har jeg valgt at lave et indlæg seperat til snapchatbillederne, og så vil der senere komme et indlæg med de billeder, der er taget med mit kamera.

Starbucks, trioen klar til afgang, Camden Lock market, Poppies, og en dansk bygning.

Det obligatoriske storbysbillede, det obligatoriske "vi-er-foran-London-Eye"-billede, et helt igennem fantastisk issted, Big Ben, Nando's. 

Fejring af vores sidste aften med lidt lækker mad, London Eye, Afternoon Tea, flybillede på vej hjem.


Ud fra mine snapchat billeder, så håber jeg, at I kan se, at jeg har haft det helt igennem fantastisk dejligt!
Jeg har selvfølgelig også shoppet en del, og der skal nok komme billeder op af mine køb senere! 

Har du været ude og rejse i ferien?

// My London trip through snapchat pictures. 
I had an amazing trip, which you can hopefully see //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar