TRAVEL GUIDE

Jeg har efterhånden rejst rigtig meget, og har lært lidt om, hvad man skal og ikke skal når man skal rejse.
Dette indlæg bliver derfor en lille travel-guide, nu hvor det er vinterferie, og der derfor er mange, der smutter til udlandet.


FLY-BUS-BIL 
Uanset, hvilken form for transport du skal med, så gælder det om at have så behageligt tøj på som overhovedet muligt.
Du skal dog stadig tænke på, hvad du bliver transporteret af, det er nemlig oftere koldere på et fly, end hvis du tager bussen eller bilen.
Jeg klær mig ofte selv i et par sorte leggins, en stor trøje og mit hår sat op i en høj knold. Derudover et par behaglige sko - løbesko, kondisko, converse. Sådan nogle slags sko, altså sneakers.


BAGAGE
Du skal selvfølgelig også have lidt bagage med. Både håndbagage og anden bagage.
Jeg har det meget med at overpakke, uanset hvor jeg skal hen, om jeg skal til London eller USA.
Det er et råd jeg gerne vil give jer, som jeg håber, at jeg snart lærer. Tænk dig om. Er det en shoppetur, du skal på? Så skal du måske ikke pakke tøj ned til alle 14 dage du skal være væk, men måske kun 6 dage.
Hav' altid lidt af hvert med. Varme sokker, tynde sokker, leggins, nylonstrømper, badetøj, undertøj, varme trøjer, lange bukser, shorts og toppe. Jeg tror i ved, hvor jeg vil hen med det. Bare hav noget med til enhver lejlighed.


BØGER, MUSIK - UNDERHOLDNING
Jeg skal altid have en eller anden form for underholdning med. Det er dog ikke altid jeg bruger det, men så har jeg da haft det med.
Det kunne være din nye gode bog, lækkert musik og spil. Et tæppe og en pude kan også gøre underværker - din underholdning kan være at sove natten væk.
Hvis du har mulighed for at se en film, så gør det. Tiden går altså meget hurtigere, hvis man ser en film, der er okay god.


KAMERA
Glem ikke kameraet!
Hvis du har et rigtig godt kamera, så tag det med, hvis du ikke har så kan en iPhone faktisk også godt tage nogle okay billeder. Hvis lyset er lidt dårligt kan du jo altid redigere det senere.
Til kameraet er det en god idé at have en taske - hvis det nu skulle regne. Samt et ekstra SD-kort, et ekstra batteri og en oplader.

Jeg håber, at I kunne bruge denne lille guide til noget.
Har du nogle gode tips, du gerne vil dele?

~ Dette indlæg er et planlagt indlæg, da jeg lige nu befinder mig i London med to af mine skønne veninder.
Jeg håber, at I nyder ferien! :)

// Just a little travel guide from me. 
Wear comfy clothes on your journey ~ Don't pack too much clothes, you will buy some! ~ Bring entertainment such as books, music and games ~ Bring a camera/phone to take pictures with.
Do you have any tips, you'd like to share? 
-This blogpost is planned, since I'm in London with two of my girls atm. Have a nice winter break/week! //

2 kommentarer:

  1. Super godt indlæg - rejser selv i morgen, og er pænt lost, så tak for tips :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet