Det her er et indlæg fra telefonen. Den kommer sikkert til at se meget sjovt ud, fordi jeg ikke kan sætte det op..
Sagen er den, at min computer brændte fuldstændig sammen, som i at jeg mistede alt på min harddisk, inklusiv min liste med ideer til blog indlæg (indsæt en masse bandeord her..)
Jeg sidder i bussen fra skolen på vej ned til min by, hvor jeg skal ind og høre om humacs "buy back", samt hvad mit næste køb skal være, for jeg er meget forvirret om hvad jeg vil have nu.. Jeg skal have købt et eller andet indenfor denne uge, for kan simpelthen ikke komme igennem skolearbejde uden..

Dette var bare lige for at give jer en opdatering på, hvorfor gårdagens indlæg aldrig kom op, samt at I er forberedt på, at jeg ikke ved hvornår jeg får købt en ny computer igen.

Hvis I har nogle forslag til gode computere, så hold endelig ikke tilbage. Jeg er åben for alt!

Glæder mig til at kunne blogge nogle af de indlæg jeg trods alt stadig kan huske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar