HVAD HAR JEG LAVET I MIN FERIE?

Jeg har måske ikke fortalt sandheden helt 100% til jer - eller rettere sagt, jeg har nok bare drejet lidt udenom, hvad jeg egentlig har lavet her i ferien.

Jeg har fortalt jer, at jeg skulle slappe af i stor stil, og virkelig bare fokusere på mig selv - og det har jeg i den grad også gjort.. på Gran Canaria. 
Mine forældre tog mig med en lille uge til Gran Canaria, hvor jeg egentlig bare dasede ved poolen hver dag, med et par gode bøger, (og lidt lektier...)

Jeg har haft behov for at lukke fuldstændig af, for jeg har haft nogle meget stressende uger. Både med en masse sygdom, men jeg har bare ikke haft ét minut til at sætte mig ned og slappe af, andet end når jeg skulle sove om aftenen, og det bliver altså for meget af det gode i længden for mig, og jeg har godt kunne mærke på mig selv, at jeg var blevet presset lidt ud på grænsen til det gode. 

Denne her uge bliver egentlig også lidt stressende - eller det skulle den have været. Min bedsteveninde blev syg før vores lille "date" i dag, så jeg har kunnet slappe lidt af her efter jeg kom hjem i nat, og det er nok meget godt, for jeg er stadig lidt småsyg.. 
Og så skulle jeg have været til et event på torsdag som også er blevet aflyst. Men det er nok meget godt, for jeg skal lige komme tilbage til hverdagen stille og roligt, og ikke presse mig selv for meget.

Vores flytur på vej hjem var altså magisk. Det var simpelthen så flot! // Et lille flot billede af månen og dens skær // På hotellet havde vi 4 skildpadder, her er en, der viser sig lidt frem // Pool/strandbillede skal I da ikke snydes for - her et lille billede med en af de mange bøger, jeg fik slugt

Hvar har du lavet i din ferie? 

// The last week have been very relaxing - just what I needed. I had been very stressed and sick the last couple of weeks, and I really needed to just put everything away for a while, and just focus on relaxing. Which I did big time, on my trip to Gran Canaria.
What have you been doing in the easter? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar