HOW DO I WEAR A CASUAL OUTFIT?

I forbindelse med mit inspirations indlæg her den anden dag, (læs det her) så har jeg valgt at lave et lidt grænseoverskridende indlæg.

Jeg poster normalt ikke billeder af mine outfits, eller mig selv generelt, men jeg har længe haft en lille vision for bloggen, og det er på tide, at jeg begynder at få vakt det til livs.
Så vi starter i dag med, at jeg vil vise jer nogle af mine casual outfits (og mine virkelig dårlige poses - jeg skal nok øve mig, I promise!)
Det er outfits jeg ofte har på i skole, de er superbehagelige, og så er de liidt pænere end blot en hættetrøje. Dermed ikke sagt, at jeg ikke går med hættetrøje, for trust me, jeg går med hættetrøje hver dag - derhjemme. Derudover har jeg også altid hættetrøje på når jeg føler mig lidt sløj, så jeg ser bestemt ikke godt ud hver dag.

Billede 1: En superlækker sweatshirt, en tubenederdel og et par sorte nylonstrømper. Dette kan kombineres i mange forskellige farver, og forskellige sweatre - og det er lige, hvad jeg elsker ved dette outfit! 
På dette billede er både trøjen og nederdelen købt i H&M.

Billede 2: Et par jeans, en top og en skjorte. Endnu engang kan dette farvekombineres - og det bliver det ofte, for jeg ejer 7 lækre skjorter. 
På billedet er mine bukser og skjorte fra Abercrombie & Fitch, Amsterdam, hvor toppen er fra Teeniz. Halstørklædet bliver ofte tilføjet på en lidt kølig dag - mit er fra Vero Moda.

Billede 3 - midten: En super dejlig løs og let kjole, samt et par nylonstrømper. Det kan ikke gøres nemmere. 
Min kjole er fra H&M.

Billede 4: En sort kjole og et par sorte nylonstrømper. Minder meget om billede 3, bortset fra at denne kjole er mere stram, dog er den stadig utrolig behagelig, og virkelig blød - du vil blive overrasket over, hvor blød den egentlig er!
Den jeg har på er købt i H&M i London. 

Billede 5: Et par sorte bukser, en løs-lækker t-shirt og en varm cardigan. Så er dagen reddet! 
Mine bukser er ligeledes fra Abercrombie & Fitch Amsterdam. Min trøje er købt i en eller anden butik i USA, kan simpelthen ikke huske hvor. Og min cardigan er købt i Vero Moda i Tyskland.


Som I kan se/læse, så er meget af det her tøj altså billigt tøj, som alle har råd til, hvilket bare gør det endnu bedre. 
Udover at tilføje et halstørklæde på kolde dage, så har jeg som oftest et par sorte boots på, når jeg har nylonstrømper på - og sneakers når jeg har bukser på.

Hvad synes I om mine afslappende outfits?

// I wanted to do something different today, something out of my comfort zone, since I don't normally post pictures of myself. 
I wanted to show you guys how my casual outfits look like, when we talk about the blogpost I made the other day (read it here). 
Let me know what you think about my outfits //

5 kommentarer:

  1. Så fine outfits, jeg er især vild med 4 og 5. :)

    www.holathea.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! De er altid et sikkert hit. ;)

      Slet
  2. super flotte outfits er vild med 2 og 3
    hav en dejlig dag

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din kommentar! :) Håber også, at du har haft en super dejlig dag. :D

      Slet
  3. Er vild med outfits, den er jo super fin!
    Sunny | http://www.kevinluo.dk

    SvarSlet