MY NEW BOOTS - THANKS MOM AND DAD!

Jeg fik for en måneds tid siden nogle nye støvler af mine forældre, og de er SÅ lækre!
Det var nogle jeg længe havde sukket efter, når jeg var nede i byen med min far, og så besluttede mine forældre sig for at overraske mig med dem inden jeg skulle til en fest om aftenen, så de blev indviet i stor stil.

Hvis jeg ikke husker helt galt, så er de købt i Vero Moda - så der kan I jo altid kigge efter dem, hvis I også er vilde med dem.

Når man bagefter indser, hvor beskidte de egentlig er.. Jeg undskylder. Men i det mindste kan I se, at jeg har brugt dem. ;)

Hvad synes I om mine nye støvler?

// I recently got these new boots from my parents, and I love them! I got them right before a party, so I was looking damn good that evening.
Do you like them? //

1 kommentar:

  1. Ej hvor er de bare fed
    hav en dejlig dag

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet