PAYDAY

Nu nærmer vi os den tid på måneden, som de fleste ser frem til: Lønningsdagen.
Jeg har fundet lidt "tanker" frem, som jeg tror vi alle har, når den bedste dag på måneden kommer.

Finally
Nu behøver du ikke længere sukke, hver gang du får lyst til en cafétur

"I'm rich. Jeg kan købe hele verdenen!" 
Yes Darling, du er rig én dag, og så er det tilbage til at spise mad fra skraldespanden

Hvad skal jeg købe først? Den nye taske? Eller de nye sko?
Decisions, decisions. Og de er svære at træffe

Burde jeg spare nogle penge sammen?
En tanke, der går igennem alles hoveder. Men de fleste får brugt pengene inden der egentlig er flere til at sætte ind på en opsparing. Upsi..

Hvor blev alle mine penge af?
Behøver jeg sige mere?

Arbejd, arbejd!
Du tager flere vagter på arbejdet - i håbet om, at der så på magisk vis dukker flere penge op på din konto

Mon jeg kan tjene lidt penge hos mor?
Hundehvalpeblikket, og så er det sukkersøde smil ellers på

Hvornår er den næste lønningsdag?

Pictures found on weheartit.com

Er du enige i de tanker jeg har skrevet ned?
Har du flere?

// Just a quick blogpost about what thoughts, that goes through almost everybody's mind when it's payday.. //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar