JEG ER HOPPET MED PÅ "MODEN"

Det har længe været rigtig populært at købe Goodiebox, og nu har jeg - langt om længe - valgt at hoppe med på bølgen og købe en selv.

Jeg modtog den med posten her den anden dag, og var først meget chokeret over, hvor lille boksen egentlig er. Men det skal altid være skidt for at det bliver godt, og jeg blev derfor positivt overrasket, da jeg så åbnede op for æsken.

Selve æsken er dekoreret super pænt, og simpelt. Indeni lå den sødeste lyserøde indpakning.
Da jeg så dét blev jeg meget spændt på at åbne og se, hvad indholdet så var (selvom jeg vidste det i forvejen, men shh)


Lige for at give jer et hurtigt overblik over, hvad pakken indeholdte.

Jeg indrømmer gerne, at jeg havde glædet mig allermest til at se denne fikse sag. Jeg har længe villet købe den, så teknisk set har jeg fået resten af produkterne gratis, fordi denne her koster næsten det samme som hele æsken.
Som I kan se er det den originale beautyblender. Den behøver vidst ikke nogen nærmere introduktion (men til dem, der ikke ved, hvad det er; En makeup blender). 
Den vejledende udsalgspris er 130kr

Unani - Dermo defense Face Mist.
Det er en ansigtsmist, der giver huden et skønt fugtighedsboost, og hjælper med at bevare pH-balancen. Den lindrer følsom og rød hud, der for eksempelvis har været udsat for kulde eller varme. Misten skal bruges inden serum og creme, og gerne flere gange i løbet af dagen for at tilføre hurtig fugt. 
Den vejledende udsalgspris er 175kr for 125ml, hvilket er full size - og også den størrelse jeg har modtaget.

Balnce me - Restore and Replenish Cream Cleanser.
Den fjerner makeup og efterlader huden næret og frisk. Den er mild at anvende og kan derfor bruges til alle hudtyper. 
Den vejledende udsalgspris er 230kr for 125ml

Eylure - naturals no. 031
Dette skulle være meget naturlige vipper.
I pakken er der ét sæt vipper, og én lim.
Den vejledende udsalgspris er 60kr.

Egyptian Magic - All purpose skin cream.
Det er en creme, der kan bruges til alt fra natcreme og spaltede spidser, til tørre læber, udslæt og forbrændinger og strækmærker. 
Den vejledende udsalgspris er 190kr for 59ml

Eucerin - Hyaluron-Filler CC cream
Det er en let farvekorrigerende dagcreme, som blender naturligt ind med hudtonen og mindsker ujævnheder. Derudover indeholder den også SPF 15.
Den vejledende udsalgspris er 220kr for 50ml

Sidst, men bestemt ikke mindst (just kidding - det er den mindste ting i pakken).
Beautyblender - Solid blendercleanser 
Det er en sæbe, der skulle gøre det nemt at rense makeup svampe og børster. 
Den vejledende udsalgspris er 155kr


Mest af alt frygter jeg dog vipperne, jeg er ikke meget for at skulle påføre det ved mine vipper - mest af alt fordi, at jeg er bange for at miste mine egne vipper ved, at jeg laver fejl med de påsætningen af de falske vipper.
Så er jeg meget spændt på at høre om de forskellige produkter så også virker til alle hudtyper - for som faste læsere ved, så har jeg en meget sart hud, der seriøst ikke kan tåle noget som helst. Så det er lidt spændende og se, om de så også lever op til beskrivelserne.


Som I kan se, så er der en masse lækre ting og sager i, som jeg glæder mig meget til at prøve af i løbet af den næste månedstid. Jeg vil selvfølgelig lave en lille anmeldelse af de forskellige produkter, og vil også meget gerne høre om dine oplevelser.

Hvad er din oplevelse med Goodiebox?

// This blogpost is about a danish company called Goodiebox. I have been wanting to try out these cute boxes with beauty- and skin products for a while now, and I finally decided to buy one to try out. This is the products I received, and I can't wait to try them out //



Ingen kommentarer:

Send en kommentar