COMPUTER UPDATE

Mit forrige indlæg (læs her) omhandlede min computer krise.. 
Kort fortalt, så er min harddisk fuldstændig brændt sammen. Min far og jeg har været på lidt af en vild tur mht at få den fikset/skaffet noget nyt, men den historie kommer når jeg kan skrive på en computer igen.
Lige nu skriver jeg fra min nyindkøbte iPad air 2. Som kommer til at fungere som en computer den næste uges tid, inden jeg får en computer igen. Selvom jeg har et tastatur til iPad'en, så tager det altså meget længere tid at skrive noter til lektierne, og også blogindlæg. Så dem kommer der altså ikke flere af, før jeg får en computer igen.
Til gengæld kan jeg glæde jer med, at jeg har fået lavet en liste med en masse idéer til blogindlæg (mistede jo mine gamle dokumenter med idéer...), så jeg er i hvert fald klar til at blogge dagligt igen, når jeg har fået en computer om en uges tid.

Indtil da, så håber jeg bare, at I har det godt, og at I gør hver dag til en fantastisk og positiv dag. 

- jeg har forsøgt at sætte indlægget op som jeg plejer på en computer (overskriften virker ikke helt..) Jeg håber virkelig, at det er lykkedes nogenlunde, og at det ser pænt ud! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar