JEG HAR IKKE GLEMT JER

Endnu et indlæg her fra min iPad.. Jeg vil blot lige hurtig skrive, at jeg ikke har glemt jer - mine kære læsere - og bloggen. Men jeg står desværre stadig uden computer. Jeg ringer dog til butikken i morgen, for at høre, hvornår de regner med at have den klar - for jeg er altså et par dage over tid mht at skulle have haft den tilbage.

Jeg har dog, som jeg tror jeg har nævnt tidligere, skrevet idéer ned til indlæg, og har også taget nogle billeder til lidt indlæg (spændende), så jeg er klar til at blogge det sekund min computer er i mine hænder igen!

Og må jeg have lov at sige, at jeg hader disse dage lige nu. Har så utroligt mange afleveringer for, og det tager mig dobbelt så lang tid at lave dem, fordi jeg ikke kan skrive det på en pc. :( 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar