WHAT HAVE I BEEN DOING?

Nu, hvor jeg ikke har haft en computer de sidste par uger, så har jeg haft travlt med så mange andre ting. Så jeg tænkte derfor, at jeg lige ville "catche up" med jer, inden min daglige blogging begynder igen.

Først og fremmest har jeg haft travlt og bøvlet med afleveringer
Jeg har brugt mange timer i teorilokalet, samt forberedelse.. - frygter teoriprøven 
Jeg fylder snart 18, og har derfor umådeligt mange ting, jeg skal have styr på inden jeg holder fest
Jeg har lavet alt for mange invitationskort til min familie, og min finger gør nu ondt
Siddet i trafik i en bil, hvor jeg lærer at man får ondt i benet (burde måske bare træne)
Arbejdet hårdt på et visual arts eksamensprojekt, som min lærer alligevel er ligeglad med 

Det er kort sagt, hvad jeg har brugt mine uger på.

Hvad har du lavet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar