FØDSELSDAGSFESTER; HVILKE TANKER HAR JEG GJORT MIG?

Som I jo ved (og kommer til at høre et par gange her i maj), så fylder jeg år. I den anledning holder jeg to fester; en for min familie, og en for mine venner.
Det har selvfølgelig krævet lidt tanker, som jeg vil dele med jer - for så ved I måske, hvad I skal tage hensyn til, hvis det bliver jeres tur engang i den nærmeste fremtid.

Hvor skal det være?
Det er vigtigt at finde ud af, hvor man vil holde det - for først herefter har man en idé om, hvor meget plads der er til mennesker.
Hvis du tænker et telt i haven (som jeg har tænkt), så få lejet dit telt, samt borde og stole inden det hele er lejet væk.

Hvem skal med?
Nogle gange må man sortere lidt i folk, andre gange må man tage lidt ekstra med for ikke at lave ballade. Tænk dig om, og sørg for ikke at såre nogen.

Invitationer
Er det en lukket facebook begivenhed eller en invitation i postkassen?

Ønsker
Folk vil spørge dig, hvad du ønsker - så hav' et par billige ønsker i ærmet du lige kan smide op, når dine venner/din familie spørger.

Tema?
Vil du have et tema? Eller skal det bare være lidt casual?
Personligt har jeg ikke noget tema, andet end nogle bestemte balloner jeg ville have med, og så har vi lidt bare arrangeret det ud fra de farver

Mad, drikke m.m.
Er det en fest med alkohol? Skal der være mad?
Her er det vigtigt også at tænke på, hvor langt dine gæster rejser, samt om de har mulighed for at stoppe og få noget mad på rejsen.

Det var nogle af de tanker, som jeg har gjort mig.
Hvilke tanker gør du dig normalt?

// A few of my thoughts regarding having to host a birthday party.
You have to figure out where it should be, who should be invited, how you want to invite people, what you wish as a present, should there be a theme, and last but not least; do you want food, alcohol etc. for the party? 
Which thoughts do you normally do, regarding having to host a party? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar