HELLO MAY 



Vi er nået til en af de bedste måneder dette år, nemlig maj måned.


Jeg fylder 18 år i slutningen af denne måned - den 29.maj for at være helt præcis.
Normalt gør jeg ikke meget ud af, at vise alt, hvad der har med min fødselsdag at gøre - men fordi jeg fylder 18, så kan I godt regne med lidt lækre indlæg denne måned vedrørende det at fylde år.

Derudover skal jeg holde to fødselsdagsfester, hvor jeg kan love jer for, at I får en masse lækre opskrifter at se - for jeg skal nemlig i køkkenet.

Hvis I har nogle specielle ønsker til fødselsdags relaterede indlæg, så fortæl mig dem endelig!
Og også gerne, hvis I bare har andre indlæg generelt, som I godt kunne tænke jer, at jeg laver.



// We have reached one of the best months this year - my birth month. I'm turning 18 in 28days, and therefore I will have a lot of birthday related blogposts this month, so I really hope you enjoy those posts. 
If you have any requests for a specific blog post, let me know //


Ingen kommentarer:

Send en kommentar