REVIEW: KARMAMEJU STAR

Jeg er ligeså stille begyndt og have afprøvet en del af mine produkter fra mine goodiebox pakker, og i dag skal vi have den første review af produkterne.

Karmameju er en micellar water, som et 3-i-1 renseprodukt og skulle eftersigende efterlade ens hud silkeblød.

Jeg har nu fået afprøvet produktet, og er meget splittet om jeg kan lide det eller ej. 
Det virker, ja. Men er du gal man skal bruge mange vatrondeller med micellarwateren på før ens hud er helt makeupfri. Derudover må man ikke putte særlig meget på rondellen når man skal fjerne mascara, for ellers ryger al væsken lige ind i øjet. 
Jeg får heller ikke en silkeblød hud bagefter - jeg får nok noget nærmere noget, der ligner tør hud, så jeg kommer i hvert fald godt med creme på bagefter.

Jeg vil bruge flasken op, det er jo skørt, hvis jeg ikke bruger den - men jeg vil helt sikkert ikke bruge den igen, og jeg vil bestemt heller ikke anbefale produktet til nogen, medmindre de har et lager af vatrondeller de skal have brugt op fornuftigt.

Har du prøvet produktet?
Hvad syntes du om det?

// A little review of a Danish product //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar