Jeg vil lige gøre opmærksom på, at vejret i dag er fantastisk - jeg sidder fx i shorts og skriver dette indlæg, imens jeg nyder lidt lækker is.
Dét kan man også kalde selvforkælelse, men det er nu ikke det, som indlægget skal handle om.

Jeg var et smut nede i byen i går for at købe mors dags gave (husk det er på søndag), men kom da også lige til at købe lidt lækkert med hjem til mig selv. Som undskyldning for at bruge lidt ekstra penge, har jeg valgt at sige, at det er liiidt skolerelateret - for så må man jo godt, korrekt?

Jeg købte en ny kalender, for jeg har allerede nu haft behov for at skrive lidt ting på i oktober måned, så kunne mærke, at jeg stod og manglede den. 
Derudover købte jeg også nogle farve tucher - mangler dem lidt når jeg skriver matematiknoter (og bare tegner i hæftet - ups).

Kalenderen kostede 120kr - og de 10 farer 99kr.


Har du købt nogle ting for nyligt?

// I was down in the city yesterday to buy a gift to my mum for mothers day, I did buy the gift for her, but I bought something for my self as well. My excuse is, that I can use it in the school, so it was okay, that I bought it, haha.
Have you bought anything recently? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar