MINE NYE BIKINIER


Det er sommer, og om sommeren er det helt tilladt at forkæle sig selv med en ny bikini.. eller tre.

Jeg er ikke den store forbruger af bikini generelt, så for mig behøver det ikke være noget fint og fancy mærke. Jeg valgte derfor at gå et smut i h&m og kigge lidt på deres bikinier - og der var bare så mange fine!
Jeg har fundet 3 overdele, som alle kan passe til en sort underdel, som jeg har købt to af - for så sparede jeg lige lidt penge dér. 

Jeg glæder mig i hvert fald til at komme ud og vise dem frem, for de er bare så fine!

Den første jeg købte var denne super søde stropløse bikinitop, som jeg efterfølgende fandt ud af havde stropper med - men to i ind, det er da winwin. Den er i den flotteste bordeaux røde farve. 
Jeg kunne ikke finde den præcise overdel på hjemmesiden, men sættet er her.
Trusserne jeg har købt er dén model I ser der, bare i sort.

Denne her grå bikini er simpelthen SÅ fin! Jeg kunne også sagtens forestille mig at have den på under en løs hvid top, som BH. 
Den er ikke i grå på hjemmesiden, men modellen findes i andre farver her.

Denne her bikini er bare SÅ smuk! Glæder mig virkelig til at få en lækker tan, for med denne her bikini så bliver man da ultra lækker. Der er en meget lille smule push up i, hvilket normalt er noget jeg virkelig hader. Men jeg opdagede det ikke før jeg havde købt den, haha. Så det er bestemt ikke noget, som man lægger mærke til.
Den kan købes her.

Hvad synes du om dem? Har du købt nogle bikinier i år?

// I decided that I wanted to go out and buy some new bikinis, since I love spoiling myself during the summer. I didn't want to use a lot of money on it, simply because I don't wear a bikini that much. I went to H&M and bought these 3 lovely bikini tops. 
Do you like them? Have you bought any bikinis this year? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar