HVAD ER MINE PLANER FOR SOMMEREN?

Jeg tænkte, at jeg lige ville opdatere jer lidt på, hvad jeg går og laver her i min sommerferie.
I de perioder, hvor jeg ikke er hjemme (Uge 30-31), der sørger jeg for, at der er planlagte indlæg til jer, så I ikke mærker, at jeg er væk. 


Jeg er dog lige hjemme og vende engang imellem. For som I kan regne ud så varer min fars fødselsdag ikke en hel uge - det er bare det store, der sker dén uge. 

Som I kan se, så har jeg egentlig planer for alle uger i sommerferien, men jeg har også sørget for, at jeg stadig har et par dage herhjemme, hvor jeg bare kan slappe af på sofaen og nyde, at det er ferie, og at jeg kan sove længe. 

Husk på, at I kan følge med i hvad jeg laver på min snapchat simone1998x

Hvad er dine planer for sommeren?

// I wanted to tell you guys what I'm doing in my summer holiday, so you are updated on what's happening in my life. 
Week 27: My dad's birthday
Week 28: My cousin from the blog signeanett.dk will be here
Week 29: Family time
Week 30: Berlin with my friend Sara
Week 31: Sommerhouse with the girls from my school
Don't forget, that you can follow me on snapchat, and be updated on what I'm doing; simone1998x
What are your plans for the summer? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar