GOODIEBOX JUNI


Som jeg nævnte for få dage siden, så ville jeg snart bestille goodiebox hjem igen. Det gjorde jeg også, og var så heldig at der kom en pakke til mig allerede få dage efter. For de havde nemlig nogle flere juni bokse tilbage, så jeg fik da lige sådan én. 
Jeg er kun imponeret over denne boks! Jeg glæder mig utrolig meget til at få afprøvet produkterne. De sidste par gange har jeg været sådan lidt "baaah" med nogle at tingene, men jeg er så positiv over juni måneds boks! og så er alle produkterne fullsize - det kan man jo ikke brokke sig over.

Det eneste negative ved min boks, er at flere af produkterne var lidt beskidte.. Men en hurtig klud henover burde kunne gøre det.

Zenz organic hair treatment pure no. 03 // 288kr @ZenzOrganix
Dette er en hårkur, som jeg har hørt SÅ meget positivt om, derfor glæder jeg mig utrolig meget til at afprøve om den virkelig er så god, som folk giver udtryk for. Den skulle også være velegnet til gravide og parfumeallergikere, hvilket tyder på, at det kun er naturlige ingredienser i (99,1% naturlige ingredienser står der). 
Den virker ved at man tager kuren i håret i 10-30min med et håndklæde omkring, og så skyller man det grundigt ud med vand bagefter.

Urtekram Aloe Vera gel // 44,95kr
Jeg elsker Aloe Vera, så dette produkt kunne næsten ikke være bedre. 
Denne gel anbefales at blive brugt som aftersun til dehydreret hud. Som altid har Aloe Vera en beroligende effekt på solbrændt hud, og den danske sommer har da allerede haft et par gode solskinsdage, så mon ikke vi får brug for denne her fine sag? 

Beauy made easy - Oil blotting sheets // 49,95kr
Jeg har aldrig hørt om sådan et produkt før, men det lyder super spændende! I pakken (jeg fik den grønne) er der 80 sheets. Disse servietter kan man duppe på huden og så skulle de fjerne olien fra ens hud, der er uundgåeligt at få her i sommervarmen. Jeg er lidt nervøs for om de også tager ens makeup af, men jeg glæder mig til at afprøve dem. Bonus er, at der er utrolig mange servietter i en virkelig lille pakke, så den er nem at stoppe i tasken.

Deodoc - Deowipes intimate // 49,95kr @ DeoDocSwe
Dette produkt er ikke noget som jeg tror, at jeg får synderligt meget brug for. Dog passer det perfekt til festivaler og telturer, så jeg gemmer den da helt sikkert, hvis jeg skal på sådan en tur, og så er æsken da også super cute! Det er nogle renseservietter til intimområdet, så hvis man ikke har mulighed for at gå i bad, så er det altså et superfint alternativ.

Emite - Eyelid base // 229,95kr
Jeg har ingen decideret eyeshadow primer, og dette er en eyeshadow primer! Jeg er simpelthen SÅ glad for at have modtaget denne, og jeg glæder mig virkelig meget til næste gang jeg skal have et fint makeup look, for så kan jeg da være sikker på at det holder hele aftenen. 


Som I kan se, så er det altså en superfin juni boks, og jeg er en tilfreds Simone!

Har du også modtaget juni boksen? Hvad synes du om den? 

// This blog post is about a Danish company Goodiebox, which sends out approximately 6 products to test each month. I'm very pleased with this June box products //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar