INSPIRATION: TATTOOS

Der er utrolig mange i min omgangskreds, der her for tiden får tatoveringer. Der er ingen tvivl om, at nogle af dem gør det bare for at være med på trenden, men andre har virkelig tænkt det igennem i mange år og er 100% sikker på, at det er dét de vil.

Det er ingen hemmelighed, at jeg altid har fundet minimalistiske tatoveringer utroligt smukke. Jeg har da også en drøm om, at jeg selv får en en dag. Jeg ved også godt, hvad det skal være, men det er noget, som jeg holder tæt indtil jeg måske får det lavet. Jeg vil i hvert fald bare gerne have, at det er unikt, hvis det er noget der skal pryde min krop resten af mit liv.
Det er dog ikke noget jeg står og skal ud og gøre det næste års tid, det er helt sikkert. 

Netop fordi jeg elsker de her minimalistiske tatoveringer, så tænkte jeg, at jeg ville finde en masse smukke billeder til jer, til denne uges inspirationsindlæg. Enjoy!

Pictures found on weheartit.com and instagram.com 

Har du nogle tatoveringer? Drømmer du om at få en?

// This weeks inspiration post is about tattoos, since a lot of people around me are getting tattoos these days. I personally think, that a tattoo is something you should really think through, since it's something that's gonna be on your body for the rest of your life. I have my own dream of getting one, one day, but it's not gonna be in the nearest future. That's for sure.
Do you have any tattoos? Or are you dreaming about getting one? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar