MIT NYESTE UR

Jeg modtog for et par uger siden, det mest lækre ur jeg længe har haft! 
Førhen har jeg haft nogle flotte, men billige ure, der bare ikke holder i længden.. Men det her ur, det er altså ordentlig kvalitet, og så er det simpelt og klassisk - og dette gør, at det passer til alle outfits.
Jeg er simpelthen SÅ glad for det, og har haft det på næsten hver dag siden jeg fik det.

Uret kan købes på hjemmesiden ditur.dk, og lige nu kan I få 15% rabat på alle deres ure med rabatkoden simone15 - så der er nogle lækre penge at spare.

Det er af mærket Komono, og denne model kan købes her til 399kr.

Man får denne supersøde æske med i købet.

Hvad synes du om mit nyeste ur?

// I have recently received this beautiful watch from the page ditur.dk and I love how elegant and classic it is. You can get 15% discount on all of their watches, with the discountcode simone15 
What do you think of my watch? //

[Sponsoreret indlæg]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar