WEARING GLASSES

Jeg har personligt haft briller i lidt over 2 år nu. Jeg går aldrig med dem i offentligheden, men jeg har dem konstant på når jeg er hjemme.
Der er rigtig mange, især unge, der føler sig utilpas med briller, hvilket også er én af grundene til, at det er blevet mere og mere anvendt at gå med kontaktlinser. 

Jeg har samlet nogle fordele og ulemper ved at bruge briller:

Fordele
Ingen hovedpine når du har dem på
Du ser automatisk klogere ud
Du kan læse ting langt væk fra/tæt på

Ulemper:
Når du går fra kulde til varme 
Mærkerne på næsetippen når du tager dem af
Det er svært at ligge ned på siden

I starten gik jeg altid med mine briller, da det er det jeg skal, men det blev oftere og oftere, at jeg kun tog dem på når jeg behøvede dem i offentligheden. Så som når jeg skulle læse helt vildt meget, eller lave forsøg i science-timerne. 

Jeg vil dog ligeså stille begynde at bruge mine briller mere og mere igen, for jeg kan godt mærke, at min hovedpine formindskes når jeg har dem på.

Pictures found on weheartit.com

Bruger du briller? Og er du enig i mine tanker?

// Just a few pro's and con's about wearing glasses. 
You don't get any headache, when you wear them. You look smarter. You can actually read things. It's annoying when you go from the cold outside to inside. You get marks on your nose. It's hard to lay down on your side.
Do you wear glasses? And do you agree on my pro's and con's? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar