REUNION

Jeg er simpelthen SÅ glad! 
I morgen får jeg besøg af nogle af mine efterskolevenner, og jeg glæder mig helt ufatteligt meget. Det er selvfølgelig ikke alle, der har kunnet komme - men så kan jeg trøste mig med at der er en stor efterskole fest næste weekend også. Så det bliver to dejlige weekender at se frem til.

Jeg elsker at se gamle venner man ikke har set længe - især fordi når man så endelig snakker sammen, så føles det som om, at der ingen tid er gået siden man sidst så hinanden.

Picture found on weheartit.com

Har du det på samme måde som mig mht. reunions?

// Some of my friends from the boarding school are coming home to me tomorrow for a little reunion, and I'm looking so much forward to it, since it has been such a long time since I last saw them.
I love how you can meet an old friend, chitchatting like no time was passed. 
Do you feel the same way about reunions, as I do? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar