JEG FØLER MIG FORTABT.. OG DOG

Som så mange andre mennesker, så ser jeg tv-serier og bliver fuldstændig afhængig af serien. 
Jeg har lige færdiggjort Bones på Netflix, og er nu igang med at undersøge om sæson 11 muligvis kan findes andre steder (lovligt selvfølgelig). 

Da sidste episode sluttede var jeg sådan helt trist, men kan jo så heldigvis trøste mig selv med, at jeg nok skal komme til at se den sidste sæson. 

Billedet beskriver mig meget godt lige nu.
//This picture describes me very well, right now. //

Har du haft det på samme måde for nyligt?

//I have just finished watching season 10 of Bones on Netflix - and I really don't know what to do with my life anymore. But luckily I'm still able to find season 11 somewhere, and that's what makes me feel better right now. haha.
Have you felt like this recently? // 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar