AT SKRIVE EN DAGBOG

Noget jeg altid har beundret, er folk der har skrevet dagbog. Jeg ved ikke helt, hvad det er ved det, men jeg tror det er dét faktum, at de kan finde ud af, hvad det er der fifler rundt i deres hjerne - og så skrive det ned. 
Det er lidt som om, at alting bliver mere virkeligt et kort øjeblik, når det skrives ned. Men så forsvinder igen, fordi det er blevet fortalt til en, der lyttede. 

Jeg kan huske, at jeg altid har kigget med ekstra store øjne i "LOL" med Miley Cyrus, hvor Lola så fint skriver alle sine irriterende, men også gode oplevelser ned. Jeg var imponeret over, at det kunne lade sig gøre, at skrive tingene ned uden at tænke længe over, hvad man skriver - som man for eksempel gør i afleveringer. 
Det er sikkert også derfor, jeg altid har haft svært ved at skrive essays. Godt nok har jeg altid talt før jeg tænker, men af en eller anden underlig grund, er det ikke det samme når jeg skriver. 

Skrivelse er egentlig en mærkelig ting, når man sådan sidder og fundere over det.

Pictures found on weheartit.com

Jeg er nysgerrig... Skriver du dagbog?

// A little blog post about my inner thoughts, when we talk about diaries. I have always admired people who were able to write their thoughts down, 'cause I have never been able to do so.
I'm curious.. Do you write in a diary/journal? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar