I'M HOME

Jeg er nu hjemme efter en utrolig lækker uge i London med mine veninder. 

I dag vil jeg bare bruge dagen på at pakke ud og slappe af (billedet beskriver ret godt, min lazyness).
Der vil komme London-billeder på bloggen i den kommende uge, så glæd jer!
Picture found on weheartit.com

Hvad har du lavet i din ferie?

// I'm home after a wonderful week in London! I can't wait to share the pictures with you guys in the upcoming week, but for now I just need to relax and enjoy being home. //

2 kommentarer:

  1. Uh, gid det var mig der havde været en uge i London !!
    For mit vedkommen er vinterferien blot blevet brugt herhjemme, men med masser af afslapning og hygge :)
    Xx Blue Ducklings
    Http://www.blueducklings.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Afslapning og hygge lyder nu ellers ikke helt dårligt. ;)

      Slet